Politicile de livrare și retur ale produselor
Pentru informații complete, te invităm să citești Politica de Transport dar și Politica de Retur Artsani valabile atat pentru produsele comandate online cât și fizic din magazine.
Cine îmi va livra produsele comandate?
Comenzile sunt livrate cu flota proprie Artsani sau cu ajutorul unui serviciu de curierat.
Cât dureaza livrarea?
Comenzile efectuate în intervalul luni - vineri vor fi livrate într-un interval de 24 ore – 72 ore.
Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sâmbătă și duminică vor fi livrate în zilele de marți sau miercuri ale săptămânii următoare.
Atenție! În preajma sărbătorilor sau în timpul campaniilor comerciale de tip Black Friday, durata de livrare se poate modifica.
Cât costă transportul?
Transportul diferă de la un produs la altul, în funcție de dimensiuni, greutate, distanță etc. De aceea, costul de transport vă este comunicat la alegerea produselor și a adresei de livrare.
Cum urmăresc livrarea?
După plasarea comenzii, vei primi pe e-mail un cod cu care vei putea vedea în orice moment starea comenzii tale.
De ce nu am primit toate produsele comandate?
Există mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:
- Verifică emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a vedea dacă în lista finală apar toate produsele. Este posibil ca în timpul procesului de comanda produsul/produsele să lipseasca din comanda ta.
- Verifica email-ul de livrare pentru a constata dacă nu au fost produse anulate. Această situație este semnalată printr-un mail în care te informăm de starea comenzii și îți arătăm tot ce nu a fost inclus în comandă. De asemenea, vei fi contactat telefonic de un reprezentant înainte de a pregati coletul, pentru a primi confirmarea dacă dorești livrarea parțiala a comenzii.
- Verifică în detaliu pentru a te asigura că produsul lipsă nu este ascuns.
Dacă ai verificat toate posibilitățile menționate mai sus și produsele încă lipsesc, contactează-ne la 0244-51.64.64.
Cum procedez dacă produsele nu ajung la timp?
Comanda poate întârzia fata de timpul de livrare standard (24-72 ore) din motive care țin de serviciul de curierat. Dacă între timp nu mai ai nevoie de produse, putem activa procedura de Retur, respectând regulile acestui proces.
Ce fac dacă nu mai doresc un produs?
Poți solicita returnarea unui produs în maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda, cu respectarea Politicii de Retur.
Ce fac dacă în colet găsesc un produs cu defect?
Dacă găsești în coletul tău un produs care prezintă defecte, atunci ești obligat să nu utilizezi produsul în scopul în care acesta a fost achiziționat.
Produsul se va returna împreună cu factura fiscală și formularul de retur, completat integral iar contravaloarea comenzii/produsului va fi returnată după îndeplinirea tuturor procedurilor legale.