Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII – COMENZI ONLINE

 

CAP.I GENERALITATI

                     ARTSANI COM SRL , cu sediul social in Loc. Ploiesti, Str. Ghe Doja, Nr.236, Jud. Prahova, inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Prahova sub nr. J29/328/2002, avand Cod de Identificare 14528066, ofera clientilor sai posibilitatea ca, accesand site-ului www.artsani.ro sa rezerve produse in magazin sau aceastea sa fie livrate la domiciliu sau o alta adresa comunicata prin intermediul comenzilor online.

                       Serviciul comenzi online este oferit clientilor prin accesarea site-ului si presupune un sistem de vanzare organizat de catre Artsani , utilizand tehnica de comunicatie la distanta cuprinsa in magazinul online.

                       Serviciul comenzi online presupune implicarea vanzatorului si consumatorului/cumparatorului intr-un contract la distanta.

                         Contractul la distanta reprezinta contractual incheiat intre profesionistul Artsani si consumatorul client in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat de Artsani, fara prezenta fizica a partilor, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta , pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.

                       Primirea mesajului de confirmare a comenzii reprezinta momentul incheierii contractului la distanta cu persoana fizica, respectiv contractul de vanzare-cumparare cu persoana juridica.

                       Contractul la distanta incheiat intre Artsani si client se completeaza cu prevederile legale ale OUGnr.34 /2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic si Legea nr.363/2007 privind combaterea practicilor incorecte.

                     Plasarea comenzilor prin serviciul comenzi online se poate realiza doar prin accsarea site-ului www.artsani.ro .

                     In functie de caracteristicile fiecarui produs, pot exista si articole care nu sunt cuprinse in acest serviciu sau sunt furnizate numai pe baza de comanda.

                     Va rugam sa aveti in vedere faptul ca, timpul procesarii unei comenzi prin intermediul serviciului online, conditionarea procesului de confirmare a comenzii si limita stocurilor produselor aflate in oferta/promotie/reduceri/oferte speciale nu garanteaza faptul ca veti achizitiona produsele la preturile indicate.

De asemenea, in perioadele de reduceri/oferte speciale sau campanii promotionale ste posibil ca serviciul comenzi online sa nu fie disponibil.

                       Pentru a semnala orice disfunctionalitate/eroare/neplacere, Artsani pune la dispozitie adresa de e-mail suportclientionline@artsani.ro.

                     Artsani este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra magazinului online, asupra marcii , designului , imaginilor , specificatiilor tehnice si functionalitatea site-ului.

                         Informatiile prevazute in acest document vor fi raportate la toate documentele disponibile pe site-ul www.artsani.ro cu continut caracteristic , precum Termeni si Conditii, Politica de Confidentialitate, Politia ce cookies, Politica de Retur etc.

 

 

CAP.II DEFINITII

VANZATOR- ARTSANI COM SRL cu sediul social in Loc. Ploiesti, Str. Ghe Doja, Nr.236, Jud. Prahova, inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Prahova sub nr. J29/328/2002, avand Cod de Identificare 14528066, E-mail: suportclientionline@artsani.ro.

 

CUMPARATOR/CLIENT- orice persoana fizica sau juridica care plaseaza o comanda prin utilizarea magazinului online www.artsani.ro si care a acceptat termenii si conditiile prevazute in prezentul contract la distanta.

 

CUMPARATOR /CLIENT NOU – client care intentioneaza sa achizitioneze produse comercializate de Artsani pentru prima data si a carui comanda va fi confirmata prin contactarea telefonica de catre reprezentantii comenzi online Artsani.

 

UTILIZATOR/VIZITATOR- orice persoana care acceseaza site-ul www.artsani.ro

 

MAGAZIN ONLINE ARTSANI- domeniul www.artsani.ro continue pagini web apartinand Artsani , prin care cumparatorul ia la cunostinta de produsele comercializate de Artsani, cu mai multe statusuri ( oferta/reducere/comanda speciala/in stoc/epuizat etc).

 

COMANDA ONLINE- modalitate de comunicare online prin care cumparatorul lanseaza intentia de a cumpara produse comercializate de vanzator si este de acord sa la plateasca iar vanzatorul urmeaza sa le livreze si sa le predea cumparatorului.

 

COMANDA CONFIRMATA- comanda efectuata online de catre un cumparator prin accesarea magazinului online Artsani ale carei detalii au fost validate alaturi de datele de identificare ale cumparatorului, prin contactarea de catre reprezentantii vanzari online Artsani.

 

CAP.III PRODUSE

 

                             Prin magazinul online, Artsani ofera spre vanzare o gama variata de produse si servicii, continutul publicat fiind orientativ si cuprinzand informatii profesionale, astfel incat comanda online sa fie finalizata in cele mai bune conditii.

Documentatia tehnica si caracteristicile produselor sunt prezentate conform datelor transmise de catre furnizori si /sau producatori iar Artsani realizeaza suportul tehnic pentru comunicarea lor.

                             Produsele sunt afisate in magazinul online prin imagini.

Imaginile sunt cu titlu de prezentare, produsele efectiv comandate putand diferi sub anumite aspecte ( ex. nuanta de culoare, calibru etc.) fata de cel real al acestora, in functie de mai multi factori precum lotul de producer sau alti factori.

                               Preturile produselor sunt exprimate in lei (RON). Pretul produselor electronice contine taxa de timbru care este afisata.

Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii, cu exceptiile prevazute la Cap.I.

Preturile produselor sunt actualizate zilnic.

 

CAP.IV PROMOTII/OFERTE/CAMPANII/REDUCERI/ FACILITATI

 

                             Promotiile/ofertele/campaniile/reducerile sunt valabile pentru perioada specificata in magazinul online.

De asemenea, acestea sunt valabile in limita stocurilor disponibile.

                             Reiteram faptul ca lansarea unei comenzi asupra unor produse aflate in promotie/oferta/campanie/reducere nu garanteaza achizitia la pretul afisat , avand in vedre derularea procesului de confirmare a comenzii si limita stocurilor a acestor produse.

                               Unele facilitati acordate clientilor in magazinul online Artsani ( ex. modalitati de plata si livrare), pot fi conditionate de conditii care tin de stoc, metode specific de livrare, calitate client ( client nou sau avand deja cont etc.).

 

CAP.V OBLIGATII SI DREPTURI VANZATOR

 

                                 Artsani realizeaza toate activitatile necesare si in mod constant pentru a transmite informatii cat mai exacte , corecte si relevante privind produsele oferite spre vanzare.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anunta clientul asupra unei erori in eventualitatea producerii acesteia si de a anula comanda, daca livrarea nu s-a realizat.

                               Artsani va contacta persoana clientului prin e-mail sau telefonic in vederea derularii contractului la distanta in bune conditii,in baza informatiilor furnizate de client prin completarea datelor de identificare si contact prin interactiunea cu magazinul Artsani. Contactarea se va realiza numai pentru a solicita informatii legate de ducerea la bun sfarsit a procesului de Coanda online.

De asemenea, Artsani poate contacta clientul vizitator al magazinului online, daca acesta solicita informatii exprese,de orice natura, asupra produselor si serviciilor Artsani si numai daca a completat datele de identificare si de contact in urma navigarii pe site.

                             Artsani poate modifica/completa informatiile din magazinul online fara a anunta consumatorii in prealabil.

                           Clientii/vizitatorii pot comunica cu Artsani in magazinul online prin completarea formularului de contact disponibil , prin intermediul adresei de e-mail suportclientionline@artsani.ro si/sau telefonic la numarul de telefon 0244/516464.

 

 

CAP.VI INTERVALUL ORAR COMENZI ONLINE

 

                           Comenzile se lanseaza oricand , insa procesarea acestora se realizeaza zilnic in intervalul orar 8.00-17.00.

Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica, sarbatori legale , evenimente interne Artsani ( ex. inventar) vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.

In cazul lansarii comenzii de catre un client nou, Artsani isi rezerva dreptul de a procesa comanda numai dupa confirmarea telefonica sau prin e-mail de catre acesta.

 

CAP.VII DERULAREA PROCESULUI DE COMANDA ONLINE

 

                               Pot beneficia de serviciul Comenzi online atat clientii care si-au create un cont cat si cei care nu au un astfel de cont create in magazinul online Artsani.

Pentru incheierea cu success a procesului de comanda online, clientul isi asuma ca toate datele de contact furnizate de acesta sunt corecte, adevarate si complete. Pot fi situatii incare, pentru finalizarea procesului, clientul sa fie contactat prin mijloacele de comunicare transmise , da catre un reprezentant vanzari Artsani.

Refuzul clientului de a-si exprima consimtamantul asupra termenilor si conditiilor echivaleaza ca refuzul acestuia de a utiliza serviciul online.

                                 In toate cazurile, O data lansata comanda in magazinul online Artsani, Clientul este de acord cu forma de comunicare intre el si vanzator ( electronica/telefon) , precum si cu modul de operare al vanzatorului.

                                 Artsani isi rezerva dreptul de a restrictiona accestul la anumite facilitati ale magazinului on line in vederea optimizarii procesului de comanda online, in conditiile in care clientul nu indeplineste anumite

                               Clientul va putea lansa o comanda online intrand in pagina web a magazinului online Artsani , din pagina de listare a unui produs sau pagina de listare produse, iar comanda va fi finalizata dupa agrearea termenilor si conditiilor si selectarea modalitatii de plata si livrare.

                               Modalitatea de plasare a unei comenzi pentru clientii care au deja un cont, poate fi vizualizata aici.

 

                                 Modalitatea de plasare a unei comenzi de catre clientii care nu au un cont, poate fi vizualizata aici.

 

                                 Produsele dorite vor fi plasate intr-un cos. Adaugarea in acest cos nu atrage si finalizarea comenzii si/sau rezervarea produselor in magazin a lor.

 

                                 In magazinul online Artsani , produsele sunt afisate cu un anumit status    ( disponibilitate), in functie de care produsele pot fi comandate online sau in magazinul fizic.

Mai multe detalii privind statusul produselor le gasiti aici.

 

                                 In cazul platilor efectuate electronic, Artsani nu poate fi raspunzator si nu va suporta niciun alt cost suportat de comparator , precum: comisioane de conversie valutara, commisioane de operare, sau alt fel de commission bancar. Clientul este deplin raspunzator pentru orice comision bancar iar litigiile dintre el si banca exced orice implicare Artsani.

                                 Artsani isi rezerva dreptul de a anula comanda daca:

-          Cardul/tranzactia nu a fost acceptata de banca

-          Plata efectuata prin OP nu a fost validate in…. zile lucratoare

-          Datele furnizate de client sunt eronat/incomplete

-          Livrarea cu mijloace de transport Artsani/curier nu a fost posibila ( ex. adresa indicate pentru livrare nu exista, clientul nu poate fi contactat etc.)

-          Daca pretul produsului este derizoriu

In cazul anularii comenzii, niciuna dintre parti nu va solicita /pretinde daune.

 

CAP. VIII DREPTUL LEGAL DE RETRAGERE

 

                                 Drept de retragere-reprezinta dreptul consumatorului (in sensul legislatiei protectiei consumatorului, respectiv orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor) de a se razgandi cu privire la produsele achizitionate in baza comenzilor online in termen de 14 zile, fara a fi nevoit sa isi justifice decizia de retragere.

Prin urmare, dreptul de retragere este aplicabil doar consumatorilor asa cum sunt definiti potrivit legislatiei romane in vigoare.

                               Comenzile online platite prin mijloace electronice cat si cele care au beneficiat de serviciul de livrare la domiciliu, inntra sub incidenta dreptului de retragere oferit de O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

                                 Aceasta presupune ca, daca nu sunteti multumit de achizitia pe care ati facut.o, aveti dreptul, in calitate de consumator, sa returnați produsul sau articolele în termen de 14 zile in magazinele Artsani, pe baza bonului si/sau facturii in original , fara a prezenta un motiv pentru retragere. 

                             Toate costurile aferente returnarii produsului achizitionat online cad in sarcina dvs., acestea putand varia in functie de tipul de livrare si prestatorul cu care doriti sa ne transmiteti produsele.

Perioada de retragere, in care consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere, expira dupa 14 zile incepand:

 

-          din ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de consumator, in posesia fizica a produselor, in cazul unui contract de vanzare cumparare

sau

-          de la ziua la care intra consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre consumator, in posesia fizica a ultimului produs, in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat.


                      Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur (contravaloarea produselor returnate si al costului de transport pentru livrare asociat acestora calculat conform prevederilor CAP.X ) se va face nu mai tarziu de 14  zile de la momentul primirii produselor returnate, rambursarea sumelor avand loc prin aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite pentru tranzactia intitiala.

Creditarea contului bancar depinde de politica de creditare a bancii emitente a clientului, politica ce poate genera intarzieri peste termenul legal, de pana la 30 zile. Artsani este exonerat de orice intarziere determinata de politica de creditare a bancii clientului.

                         Artsani nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi (de exemplu: livrare programata).

 

Astfel restituirea va avea loc: 

1. Prin  restituire pe card,  in termen de 14 zile de la data confirmarii primirii produselor returnate, pentru plățile efectuate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării), inclusiv in cazul comenzilor online cu plata in rate.
                   In caz de retur a unor produse pentru care clientul a optat achiziționarea acestora prin intermediul unor servicii de finanțare (puse la dispoziție de colaboratori Artsani), cu plata în rate, contravaloarea produselor achiziționate  se va realiza prin rambursarea prețului de achiziție.Aceasta modalitatea de rambursare nu presupune, in niciun caz, modificarea conditiilor contractuale dintre client si institutia de credit.

2. Pentru sumele platite in numerar in magazine sau numerar la curier, operatorul magazinului va opera rambursarea in baza dovezii achizitiei produsului   (originalul sau o copie tipărită a bonului fiscal pentru elementul achiziționat). 

 

Sunt exceptate de la dreptul legal de retragere ( OUG nr.34/2014):

- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar

(de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi:Mixare vopsele, perdele, debitare,etc.);
- furnizarea de produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid (de ex. plantele sau produsele perisabile, precum si cele cu termenul de valabilitate expirat);
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie